Oldalak

2017. december 1., péntek

Viszlát ősz! Helló tél!

Ez az ősz is elrepült, és elérkezett az évnek egy újabb szakasza. Ahogy tőlem már megszokhattátok, minden évszakot szeretek a magam módján búcsúztatni, illetve köszönteni. Ez most sem lesz máshogy, viszont ma egy bejegyzésben búcsúzom az ősztől, és köszöntöm a telet. És mint mindig, most is arra kérlek titeket, ha van kedvetek, tartsatok velem!

Forrás: https://hu.pinterest.com/pin/402579654182985651/


Talán a legjobb módja a búcsúzásnak az, ha felidézzük a legszebb emlékeinket, legemlékezetesebb pillanatainkat. Szeptember elején írtam egy bakancslistát, amiben olyan pontokat igyekeztem megfogalmazni, amelyeket az ősz folyamán meg lehet valósítani. Próbáltam tudatosan megélni a pillanatokat, pozitívan tekinteni az apróbb dolgokra, és persze élményeket is szerezni, de a legjobb dolgok az életben akkor jönnek,-mint ahogy a rosszak is- amikor az ember egyáltalán nem számít rá.

Az őszi bakancslistám nem minden pontját tudtam kipipálni, de valószínűleg ezeket átviszem a következő évbe. Természetesen úgy gondolom, hogy a lényeg azok csodás emlékek, amelyeket akkor szereztem, amikor igyekeztem ezeket a pontokat megvalósítani. A legemlékezetesebb pillanat, talán a mályvacukor sütés volt.




Összességében egy emlékezetes őszt tudhatok magam mögött. Igazából a bakancslista legtöbb pontját megvalósítottam, de történtek váratlan dolgok is. Évek óta nem voltam állatkertben, és már régóta vágytam arra, hogy eljussak egybe, és ez idén meg is történt. Egy iskolai óra, vagy egy előadás is tud meglepetéseket okozni, jó értelemben.Végül pedig az egyik legjobb dolog, ami ősszel történt, hogy a  blogom most ünnepelte az első születésnapját.

Nem titok, de nekem a tél a legkedvencebb évszakom, és remélem, hogy egy ilyen szép ősz után,  legalább egy ugyanilyen emlékezetes időszak elé nézünk. Alig várom, hogy essen a hó, és azt, hogy télen tél legyen. 

Úgy döntöttem, mivel az őszi lista után rendkívül pozitívak voltak a tapasztalataim, hogy ezentúl minden évszakban írok majd egy bakancslistát. A mostani egy kicsit rendhagyó lesz, mivel tervezek egyet adventre is, amit valószínűleg vasárnap már láthattok, és külön szeretnék egy télit is, ezt pedig majd januárban osztom meg veletek.


Köszönöm, hogy itt voltatok! A szülinapi nyereményjáték még tart a blog facebook oldalán, ha gondolod szállj be te is! Legyen szép a napotok!
Üdv: Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése