Oldalak

2016. november 28., hétfő

Küldj képeslapot!


Advent második napja: Küldj képeslapot!


A számítógépek világában élünk. Megszoktuk, hogy manapság már mindent az interneten keresztül intézünk. A képeslap küldés hagyománya, már szinte kiment a divatból. Nagyon kevés ember tartja ezt a szokást, pedig megvan ennek is a maga varázsa.

Tudni lehet rólam, hogy nagy gyűjtögető vagyok. Mint szinte minden nő, én is szeretem a szép dolgokat. A minap pakolászás közben megtaláltam a képeslapgyűjteményem (amitől már csak a szalvéta kollekcióm nagyobb). Eszembe jutott, hogy régen mennyi képeslapot küldtünk, és mennyit kaptunk a távolabb élő rokonoktól, barátoktól. Arra gondoltam, hogy idén nem veszem igénybe az internet segítségét ezen a téren, hanem saját kezűleg írok egy pár darabot, és postán elküldöm őket ismerőseim számára. Remélem örömet tudok majd szerezni nekik.

És te, hogy döntesz? Idén  te is küldesz képeslapot ? Ha érzed magadban a kreativitást, akár alkothatsz is egyet! Addig is, ha kíváncsiak vagytok nézzetek bele a képeslapgyűjteményem egy részébe.








Köszönettel!
Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése