Oldalak

2017. június 2., péntek

Hello summer! Üdv a megújult blogon!

Egy újabb időszakához érkeztünk az évnek. Beköszöntött a sokak által várt nyár. Ezért arra gondoltam, hogy ideje apróbb változtatásoknak.

Sokat töprengtem és arra az elhatározásra jutottam, hogy itt az ideje egy kis stílus váltásnak az oldalon. Úgy terveztem annak idején, hogy egy divat témájú blogot fogok indítani, ahol saját stílusom közvetíthetem. Végül egy életmód blogot kezdtem el írni, mivel úgy gondoltam itt nem kell választanom azok közül a témák közül amiket szeretek, bármiről írhatok ami érdekel. Továbbra is célom, hogy  a stílust előtérbe helyezzem és bátorítsak mindenkit az önkifejezésre, valamint több témában is szeretném magam ugyanúgy kifejezni, mint eddig. Akarok divat témában is több cikket írni (amire eddig nem került sor), viszont kevés tapasztalatom van ezen a téren, így egy olyan témakört szeretnék előnybe részesíteni, amelyben több jártasságom van. 

forrás: https://hu.pinterest.com/pin/AZpnJ6pw11ka6c5rwnWweXCLKOxtlFJeLbH__AHWSwb9JqYLNKSb_b0/


Mindig is érdekelt a divat, a rajzolás, amiknek fontos helyük van a szívemben. Viszont van valami, amit még ezeknél is jobban szeretek. A tánc és a mozgás. Főiskolás éveim alatt a testnevelés volt a második szakom, az első a földrajz (amit még nem fejeztem be, és több tanulást igényel, így a mozgás háttérbe szorult az életemben). Az utóbbi két évben egy kicsit eltunyultam, a mozgás hiány meglátszott rajtam. Mindig is hajlamos voltam a hízásra, közel húsz kilót szedtem fel. Általános iskolás koromtól kezdve, a középiskolás éveimen át, állandóan táncra jártam, aminek segítségével tudtam tartani a súlyom. Tesi szakon volt, hogy egy nap négyszer másfél órás mozgásos óra volt megtartva, de amint hirtelen abbahagytam a rendszeres edzést, elkezdetem hízni. Így a suli végéhez közeledve rájöttem, mennyire hiányzik a folyamatos edzés és az egészségem érdekében is szerettem volna valamit tenni. Már körülbelül egy féléve újra elkezdtem  rendszeresen mozogni. Szeptemberben pedig elkezdek egy fitness-wellness instruktor képzést. Szeretném a blogomon megosztani veletek tapasztalataim, információkkal szeretnék titeket ellátni és segíteni, ha van rá igény. Minden héten hozok nektek egy fitt napló bejegyzést, amiben leírom miket ettem, milyen mozgásformákat végeztem és hogyan éreztem magam az adott héten. Év elején is ígértem, hogy hozok majd egy egészséges életmóddal kapcsolatos cikksorozatot, amit hamarosan olvashattok is. Tehát arra az elhatározásra jutottam, hogy a blogom fő profilja a fitness és az egészséges életmód lesz, másodsorban olvashattok a divatról és a tőlem megszokott témákról.



A blog kinézetét illetően is, hamarosan lesz egy kevés változás. Tudom az utóbbi néhány hónapban nem voltam túl aktív. E tekintetben is lesznek változások, ígérem ezentúl gyakrabban fogok posztolni nektek.  Köszönöm, hogy ma is itt voltál!

Adrienn:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése