Oldalak

2017. november 27., hétfő

Boldog születésnapot! 1 éves lett a blog

Kedves Családom!

Egy évvel ezelőtt, advent első vasárnapján, ezen a napon írtam nektek élősszőr. Hihetetlen, de ma ünnepli első születésnapját a blog, és ha már múlt héten a hálaadás volt a téma, arra gondoltam, hogy egy levéllel szeretnék nektek köszönetet mondani, amiért velem tartottatok az elmúlt egy évben.
 Többször kacérkodtam már a blog írás és a vlogolás gondolatával. Különböző felületeken próbálkoztam, de soha nem voltam elég bátor ahhoz, hogy igazán belekezdjek. Az első blognak mondható oldalam, körülbelül 13 éves koromban hoztam létre 2006-ban, ahol különböző mesefilmekről osztottam meg képeket, de akkor még csak ismerkedtem az internettel. Amikor ezt az oldalt létrehoztam, akkor határoztam el magam, hogy ideje kilépnem a komfort zónámból és megmutatnom magam, a stílsom, az világom a világnak. Nem én vagyok az univerzum  legbátrabb embere, és tisztában vagyok vele, hogy nem mindenki szerethet, de úgy voltam vele, ha nem mutatom meg magam és azt hogy ki vagyok, akkor esélyt sem adok az embereknek arra, hogy igazán megismerjenek.
 Sok minden történt ebben az évben. A blogolás minden egyes percét élveztem, a témák kigondolásától kezdve, az oldal szerkesztésén át, a bejegyzések írásáig. Nem véletlen, hogy tavaly advent első vasárnapját választottam a blogom elindításához. Ez az időszak áll a legközelebb a szívemhez. Van olyan, aki egy énekesért vagy egy színészért rajong, én a karácsonyért. Minden nap kinyílt egy ablak az adventi naptárban, és egy posztot rejtett. Remélem ti is annyira szerettétek ezeket bejegyzéseket, amennyire én! Ezután jött az újév, 2017 tele lehetőségekkel. A tavaszi időszakban és a nyár elején nem voltam túl aktív blogolás szempontjából. Igazság szerint nem az állt a háttérben, hogy nem volt hozzá kedvem vagy nem volt ötletem, hanem igyekeztem a főiskolára fordítani minden percem. Azután elérkezett az ősz, és megtanultam az időm beosztani. Megígértem nektek, hogy heti egy posztot mindenképp hozok nektek, és ezt igyekszem a jövőben is tartani.
 Remélem, hogy a következő évben is velem tartotok! Rengeteg ötletem van, amit szeretnék megvalósítani. Többek között a blog mellett egy vlogot is akarok indítani, amire már régóta vágyom. Van egy nagyon régi álmom, és szeretném valóra váltani. Kiskoromban táncos akartam lenni, mára ez az vágy nem tűnt el, csak egy kicsit átalakult. Jelenleg fitness edzőnek tanulok és a jövőben szeretnék aerobikot és egyéb táncos órákat tartani. Szeretnék a jövő generációjának segíteni, fiatal tehetségeket támogatni, valamint azokat, akik az egészségük érdekében szeretnének cselekedni. Olyan videókat akarok készíteni, amik a fitness köré épülnek, megfűszerezve néhány táncos klippel. Reményeim szerint, ezeket a videókat itt is megosztom majd veletek bejegyzésekben. Nehezen hozok döntéseket és sokszor nem tudok választani. Ez nem mindig jó. Viszont most nem szeretnék választani, hiszen azért csodálatos dolog blogot vagy vlogot vezetni, mert arról írhatsz és beszélhetsz, amiről szeretnél, és annyit, amennyit akarsz. Így a videóimban és az oldalamon a fitnessen kívül,olyan témákat fogok érinteni, ami én vagyok. 
 Tudom nem a legtökéletesebb a blog, de nekem sokat jelent. Vannak kisebb-nagyobb hibái, és lehet, hogy másnak egy év eltelte után sokkal nagyobb a követő tábora, de ne lájkok miatt csinálom elsősorban - bár mindenki örülne, ha abból élhetne, amit szeret csinálni - hanem azért, mert szeretem, mert kikapcsol és azokért, akik olvassák, a kis blog családomért. Remélem a jövőben nem okozok csalódást az olvasóimnak, és a kis családunk is bővülni fog! Nagyon szépen köszönök nektek, akik olvastok mindent! Nem számít ha az első perctől követsz vagy csak pár perce, a lényeg, hogy velem vagytok! Köszönöm!


Forrás: https://hu.pinterest.com/pin/353954851953192430/

Egy kicsit hosszúra sikerült ez levél, de még egyszer köszönöm, hogy velem tartottatok az elmúlt évben! Nézzetek fel a blog facebook oldalára is, mert hamarosan egy szülinapi nyereményjátékkal jelentkezek! Minden jót! 
Üdv: Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése