Oldalak

2017. december 18., hétfő

Advent második hete: Adventi bakancslista, összegzés

Hihetetlen, de már csak pár nap van karácsonyig! Mielőtt azonban elkezdenénk az utolsó adventi hetet, nézzük meg mi történt a múlthéten!



1. Advent második vasárnapján, pizsi napot tartottam. Kicsit pihentem, tanultam, forrócsokit iszogattam. Igazából egy nyugodt nap volt.
2. Mivel még hétfőn is tanultam a keddi vizsgámra, ezért erre a napra nem terveztem semmit, így ismét, mint a múlthéten, a következő napra két pont maradt. Mielőtt megírtam a tesztet, ami hála sikerült, meglátogattam az egri adventi vázsárt, ahol finom sült gesztenyét is ettem.
3. Nagyon szerettem volna eljutni még karácsony előtt egy színházba, de úgy érzem ez most nem fog összejönni, viszont törekszem rá, hogy egy pontot se hadjak ki a listáról, ezért jobb híján, az interneten néztem meg egy ünnepi darabot.



4. Csütörtökön készítettem egy finom, diétás szaloncukrot. Recepttel hamarosan jelentkezem!
5. Nem tudom, hogy olvastátok-e, de pénteken írtam egy bejegyzést más nemzetek ünnepi finomságairól /ennek a cikknek lesz folytatás hamarosan/. Úgy gondoltam ez a legmegfelelőbb nap arra, hogy azt a pontot, miszerint "próbáld ki más országok karácsonyi ételeit", megvalósítsam. A lidl-ben találtam egy német finomságot, a gyümölcskenyeret, vagy más néven a stollent, és ezt kóstoltam meg. Ha nem szeretitek annyira, ezeket a nagyon édes ízeket, akkor is érdemes itt szétnézni, ugyanis több különböző nemzet ételeit is megtaláljátok!
6. Szombaton, miután hazaértem, megpróbálkoztam a gyertyaöntés művészetével. Mondhatjuk, hogy sikerült.

Köszönöm, hogy itt voltál, és elolvastad a hét összegző bejegyzésem! Várlak vissza legközelebb is! Szép napot!
Üdv: Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése