Oldalak

2017. december 30., szombat

Advent utolsó hete: Adventi bakancslista, összegzés

A karácsony elmúlt, és hamarosan az évnek is vége. Azonban, mielőtt lezárnám  ezt az esztendőt, előtte még hoztam nektek egy adventi, karácsonyi összefoglalót. Olvassátok szeretettel!

Ez az adventi időszak talán, gyorsabban eltelt, mint bármikor máskor. Arany vasárnap is szentestére esett, utána pedig közvetlenül érkezett a karácsony, ami ugyancsak tovaszállt, egy szempillantás alatt. 



December 18., hétfő. Nagyon rég voltam már jégkorizni, és ezen a napon sikerült eljutni, hosszú idő után ismét. Tervezem, hogy még a tél folyamán, egypárszor meglátogatom a korcsolya pályát. 
Hogy álltok a téli sportokkal?

Kedden, kisütöttem az idei első mézeskalács adagot. Életem egyik legfinomabb mézieit készítettem el. Próbálkoztam mézkalács házikót alkotni, több-kevesebb sikerrel. A lényeg, hogy igyekeztem.

Már megvolt minden ajándék, ezért szerdán becsomagoltam őket. Természetesen, volt közöttük kézműves is. Készítettem még karácsonyfa díszeket ezen a napon.

Csütörtökön egy kicsit tudtam pihenni. Gondoltam, ez a legalkalmasabb nap arra, hogy kipipáljam a listáról a szaunázást. Egy bökkenő volt. A közvetlen közelben nincs szaunázási lehetőség, és itthon a házunkban sincs / nem úgy, mint a finneknél/. Egy jó forró fürdőzéssel egybekötve, sikerült egy házi "szaunát"  készíteni a fürdőszobában. A lényeg, hogy ezt a pontot is teljesítettem.

Sok időbe telt, de sikerült megtalálni a tökéletes fát. Idén egy lucra esett a választás.

Az adventi bakancslistán található, utolsó három pontot, szenteste sikerült kihúzni. Karácsonyfát díszítettünk közösen, történeteket találtunk ki, sokat beszélgettünk, jókat ettünk, tévét néztünk és ünnepeltünk.

Nagyon gyorsan elrepült ez a karácsony is. Remélem ti is jól éreztétek magatokat, és sikerült ünnepi hangulatba kerülnötök! Ha nem, akkor sincs baj, majd legközelebb! Már csak 360 nap van karácsonyig.


Remélem tetszett nektek ez a kis élmény beszámolós sorozat! Ne feledjétek, a facbookon egy nyereményjátékkal várlak titeket! Köszönöm, hogy itt voltatok! Legyen szép napotok!
Üdv:Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése