Oldalak

2018. január 5., péntek

Minden kezdet nehéz! Az első vlogom | LifeStyle-Art

Örömömre szolgál, hogy megoszthatom veletek, életem első vlog bejegyzését! Nagyon boldog vagyok, hogy végre rászántam magam a videózásra. Kicsit féltem belevágni, de remélem megéri majd. Hosszú út áll még  előttem, és rengeteg élmény. Van még mit tanulnom is, mind a vágás, mind a rendezés terén. A felvétel minősége sem a legjobb, de remélem hamarosan korrigálni tudom ezt a problémát, és be tudok majd ruházni egy új kamerára. Mindannyian a tanulunk és fejlődünk. Úgy gondolom, minél több tapasztalatom lesz, annál könnyeben fog menni ez az egész dolog. Kíváncsian várom ezt a kalandot! Remélem, hamarosan tartalmas videókat oszthatok majd meg veletek, és tetszeni fognak majd nektek!

Forrás: https://hu.pinterest.com/pin/443675000765026392/

Természetesen a blogot sem fogom hanyagolni, és hamarosan egy újabb bejegyzéssel jelentkezem! Addig is itt a videóm!
Fogadjátok szeretettel! 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése