Oldalak

2018. február 5., hétfő

Minden változik. Újdonságok a blogon | LifeStyle-Art

Minden változik. A világ körülöttünk és mi magunk is. Átalakul a külsőnk, gondolkodási módunk, stílusunk, szüntelenül fejlődünk. Ez a folyamat megy végbe bennem is, és ez a blogon is látszik. De ez teljesen természetes!


Mielőtt elkezdtem írni a blogom, számtalanszor megfordult a fejemben az ötlet, de ténylegesen akkor kezdetem neki, amikor egy pályázatra készültem. Ezen kívül a legjobb barátnőm unszolása  volt még  hatással rám. Így született az oldal.

Mint a legtöbb nőt engem is érdekel a divat, és talán a táncon kívül a rajzolás az, amihez úgymond van egy kicsi tehetségem. Nagyon szeretem mindkettőt csinálni, de az utóbbi számomra inkább már csak hobbi, míg az előbbi szenvedély. Az említett pályázatot nem sikerült megnyernem, de ez egyáltalán nem is baj. Rájöttem, az a fajta vagyok, akit elég sok minden foglalkoztat, és nem szeretnék csak egy témakörben írni. 

Bizonyára észrevettétek, hogy a blog neve megváltozott. Ez  fentebb említetteknek köszönhető. Szeretnék egy színes, több témát érintő lifestyle blogot vezetni, de mindezt az eredeti elképzelésemnél maradva, saját stílusban közölve. Ehhez hűen a disngt is átalakítottam, és valószínűleg ez lesz a végleges verzió is.

Az új logó


A másik változás, és lehet ellent mondok most a korábban említetteknek, de elindítok egy másik oldalt is, ugyanezen a néven. Itt találjátok majd meg az egészséges életmóddal kapcsolatos bejegyzéseimet. Erre a lépésre azért volt szükség, mert egy magyar nyelvű felületre akartam átköltöztetni az oldalam, de még vannak kétségeim. Egy kicsit kísérletezek. Nincs problémám a blogger szolgáltatásaival, ezért lehet majd még itt folytatom, de lehet, hogy ott. Egyenlőre a másik oldalt még szokom, tanulgatom a kezelését. Azért választottam azt a platformot, mert van ott egy szuper lehetőség, amivel élni szeretnék, de ha nem jön össze, akkor legalább elmondhatom, hogy megpróbáltam. Nem tudom pontosan még mi lesz, de ígérem időben értesítelek benneteket a továbbiakról!

Köszönöm, hogy elolvastad! Legyen szép napotok! Minden jót! 
Üdv: Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése