Oldalak

2018. január 31., szerda

Farsangi jelmez ötlet: Szeléné, a hold istennője | LifeStyle-Art

Gyermekként mindannyian izgatottan vártuk a farsangot. Ez volt az az időszak, amikor belebújhattunk más bőrébe, és azok lehettünk amik lenni szerettünk volna. Ma ezt az érzést szerettem volna vissza hozni, és egy kicsit újra megélni a gyermekkort. Bátran ajánlom, hogy öltözetek be ti is, szakadjatok ki a hétköznapokból és szórakozzatok egy kicsit!

A görög mitológiában Szeléné, akinek a római megfelelője Luna, a Hold istennője volt. Úgy tartották, hogy a szépséget és a fényt jelképezi a sötét végtelenben. A mondák szerint, ezüst szekerét fehér lovak húzták, és így szelte át az éjszakai égboltot.



Az ötletet a mai csillagászat események adták. Ma egyszerre lesz szuper hold, kék hold, vérhold és holdfogyatkozás. A jelmezt pedig egy szobor ihlette.

Forrás: https://hu.pinterest.com/pin/488288784592364611/

A Görög isteneket általában fehér ruhában ábrázolják, így én is egy ilyen színű ruhát választottam, bár túl sok lehetőségem nem volt. Találtam egy másik képet, ahol az istennő haja kontyba volt fogva, ezért fogtam egy fekete hajpántot, amit a hajamba tettem, majd betekertem az alját és feltűztem. A sminkem saját fantáziám szüleménye. Többségében kék, lila, szürke és ezüst színeket használtam. 



Véleményem szerint az ötlet egyedi és különleges, habár a kivitelezés lehetett volna kreatívabb is. Kiegészíthettem volna még saját kézzel készített elemekkel, mint a félhold alakú diadémmal és a hozzá tartozó fátyollal, de ha gondoljátok ti még megtehetitek. Nyugodtan inspirálódjatok, alakítsátok saját ízléseteknek, stílusotoknak megfelelően. Végül pedig férfiak számára is van egy tippem. Szeléné testvére Héliosz, a napisten is érdekes választás lehet egy beöltözős buli alkalmával.



Nagyon szépen köszönöm, hogy ma is velem tartottatok! Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés! Legközelebb is várlak vissza titeket és továbbra is folytatjuk a farsangi témákat. Legyetek jók!
Üdv: Adrienn



Képek: Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése