Oldalak

2018. szeptember 23., vasárnap

Hangolódjunk az évszakra - Őszi bakancslista 2018 | LifeStyle-Art


Sok ember hangulata megváltozik a hidegebb évszakok beköszöntével, negatív irányba. Én egy év elteltével is ugyanazt gondolom az őszről. Szeretem. Az új évszak mindig új lehetőségeket hordoz magában, ha pedig nem látom őket, akkor magam teremtem meg. Hangolódjunk együtt az őszre!




Tavaly készítettem el életem első őszi bakancslistáját, és még mindig jó ötletnek tartom, hogy írjunk egy ilyet. Nem szeretném ugyanazt részletezni mint egy éve, mert még mindig így gondolom, de ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor itt elolvashatod, és a 2017-es listát is megtalálod.

Akkor ne is húzzuk tovább az időt. Íme az idei listám:




Szóval még mindig azt mondom, hogy gyűjtsetek emlékeket és ha van kedvetek, osszátok meg velünk is bátran! Akár az én listámat is letölthetitek, és a pontokat velem is együtt kipipálhatjuk. 
Legyen szép az ősz!
Üdv:
Adrienn
Addig is találkozzunk facebookon és instagramon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése