Oldalak

2017. december 10., vasárnap

Advent első hete: Adventi bakancslista, összegzés

Már két gyertya ég az adventi koszorún, így ma megkezdődik a  várakozási időszak második hete. Arra gondoltam, hogy minden héten hozok egy kis összefoglalót arról,  hogyan telt a hetem, mit sikerült megvalósítani az adventi bakancslistáról, és egyéb érdekességek. Íme az első adventi hét történései:


Így telt advent első hete


Célként azt tűztem ki, hogy megpróbálok minden nap egy pontot kipipálni, az adventi bakancslistáról (ITT megtudod tekinteni a listát). Természetesen ha egy nap nem sikerült valamit megvalósítani, nem estem kétségbe, hanem igyekeztem  a következő napokban megtenni az elhalasztott dolgokat. Ezeknél a listáknál, amúgy is az a lényeg, hogy mindenben meglássuk a szépet, éljük az életet.

1. Igazság szerint, az "adventi koszorúm", már az előző napokban elkezdtem készíteni, de advent első vasárnapjára lettem kész vele, de legalább megtudtam időben gyújtani az első gyertyát. Nagyon élveztem a munka folyamatát, szeretek kézműveskedni.

2-3. Mivel hétfőn nem sikerült a listáról semmit megcsinálnom, ezért kedden két pontot valósítottam meg. Az időjárás elég kiszámíthatatlan, ezért hóesés híján, a hóban sétáltam. Nem szerettem volna megvárni, amíg elolvad, mert akkor ezt sem tudtam volna megtenni. A félelmem sajnos jogos volt, másnapra az összes hó elolvadt. Legközelebb, ha esni fog, akkor kihasználom a helyzetet, és elmegyek egy jó kis sétára. Ezen a napon, még készítettem egy mikulás csomagot, amit egy fontos személynek ajándékoztam.

4-5. Szerdán volt Szent Miklós napja. Úgy gondoltam, összevonok két pontot, így egy családi "mikulás buli" keretei között, megnéztünk egy ünnepi filmet, a Karácsonyi kutyabalhét.

6. Ráfért már a szobámra egy kis takarítás, dekorálás. Csütörtökön egész nap díszítettem, dekorációkat készítettem. Többek között, Tomte manókat (IDE kattintva, te is megtudhatod, hogyan készítsd el ).

7. Amikor megírtam, a kedvenc karácsonyi albumaimról a cikkeket, akkor teljesen rákaptam a karácsonyi zenékre, és egész nap ezeket hallgattam. Ha pedig kíváncsi vagy ezekre a bejegyzésekre, akkor IDE és IDE kattintva, eltudod olvasni őket.

8. Végül pedig tegnap, társasoztunk egyet. Nagyon régen játszottam már ilyet, de annál jobban tetszett.


Nektek, hogyan telt advent első hete? Van bakancslistátok az ünnepi időszakra? Sikerült valamit megvalósítani belőle?
Köszönöm, hogy ma is itt voltatok! Legyen szép napotok!
Üdv: Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése