Oldalak

2017. december 9., szombat

TOP 5 kedvenc magyar karácsonyi album

Annyira sok szeretett ünnepi dalom van, hogy egy bejegyzésbe nem fért bele az összes, ezért két kategóriára osztottam a kedvenc albumaim, és így mutatom be őket. Persze így is van ami kimaradt, de majd azokról jövőre ejtek szót. A külföldi karácsonyi albumok után, ma magyar lemezeket ajánlok nektek.


1.Csondor Kata- Hóban ébred....- az ünnep dalai

Forrás: https://www.joy.hu/25196_csondor_kata_hoban_ebred_-_az_unnep_dalai


Emlékeztek arra a T-mobile reklámra, amiben a Hóban ébred című dal felcsendült? A különleges hangú szinkronszínésznő, itt bizonyította be, hogy énekelni is csodásan tud. A lemezen, a címadó dalon kívül, még kilenc szám található, amelyek közül az én személyes kedvencem, a Fényből Szőtt Új világ. Ezt a dalt, ITT tudjátok meghallgatni.


2. Nox- Karácsony

Forrás: http://havannacsoport.hu/index.php/karacsonyi-toertenetek/letoeltheto-karacsonyi-zene


Körülbelül tíz éves voltam, amikor láttam egy reklámot, amiben a Tél dala szólt, a Nox karácsonyi albumáról. Emlékszem, hogy ezt az albumot kértem karácsonyra, és meg is kaptam. Azóta is megvan, rajta hat csodálatos számmal, a tőlük megszokott stílusban. IDE kattintva, meghallgathatjátok az egész albumot.


3. Takács Nikolás és a Fool Moon: Music & Soul

Forrás: https://www.joy.hu/25197_ezt_hallgasd_az_unnepek_alatt_7_csodaszep_karacsonyi_lemez


Ezen az albumon, találtok néhány karácsonyi feldolgozást és saját dalokat is. Takács Nikolás, a szegedi Fool Moon vokálegyüttessel  közreműködve, 2012-ben kiadták ünnepi lemezüket. Erre a linkre kattintva, megnézheted a Jingle Bells című számra készített videoklipjüket.


4. Zsédenyi Adrienn: Ünnep

Forrás: http://www.zseda.hu/index.php?action=records&lang=ENG


Zséda ünnepi albuma, 2005- ben került a boltok polcaira. A lemezen 11 dalt találunk, köztük a Szürke patást, amihez videoklip is készült. Nagy kedvencem a Szánkózás című, vidám hangulatú dal, de szeretem a Karácsonyt is, ami a Kis gyufaárus lány történetét mutatja be. Az albumot, ITT hallgathatod meg.



5. Karácsonyi Gyertyák

Forrás: http://lifemagazin.hu/programok/valogatas-karacsonyi-gyertyak-cd


Végül pedig egy válogatást hoztam nektek, több magyar énekes közreműködésével. Az albumon olyan klasszikus karácsonyi dalokat hallgathattok meg, mint az Ave Mária vagy a Mennyből az angyal. Ha erre a linkre kattintotok, akkor beletudtok hallgatni a lemezen található számokba, és a lejátszási listát is megtekinthetitek.


Köszönöm, hogy itt voltatok! Remélem tetszett a mai téma! Ha neked is van kedvenc karácsonyi albumod, írd le, én pedig szívesen elolvasom. Legyen szép napotok! Várlak titeket vissza legközelebb is! 
Üdv: Adrienn


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése