Oldalak

2018. január 15., hétfő

Élménybeszámoló, a 60. Év Sportolója Gáláról | LifeStyle-Art



60. alkalommal rendezték meg, az év sportolója díjátadó gálát, január 11-én a Nemzeti Színházban. Azon szerencsések között lehettem, akik élőben végig nézhették ezt a fantasztikus rendezvényt.

Forrás: http://msusz.asl.hu/m4-gala-foto-2017/szucs-attila/TSH_9323.jpg

Az Év Sportolója Gála egy olyan esemény, amin elsősorban meghívott vendégként lehet részt venni. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy önkéntesként én is részt vehettem ezen az eseményen, hazánk legkiválóbb sport embereivel egyetemben, és részese lehettem örömüknek. 

A sport nagyon fontos szerepet játszik az életemben, bár én jelenleg nem versenyszerűen, hanem kikapcsolódásként  mozgok, de egy nap szeretnék jó edzővé válni. Örülök, hogy önkéntesként lehettem jelen ezen a gálán, mert így megdolgozhattam az élményért, amire valószínűleg egész életemben emlékezni fogok. A szervezés tökéletes volt, én pedig remélem, hogy hacsak a szórólapok vagy goodbye bag-ek pakolásával is, de hozzátehettem valamit ehhez az egészhez. Bízom benne, hogy segítségére voltam a szervezőknek, valamint abban is, hogy a sportolókért is tehettünk valamit, kemény munkájukért cserébe és egy emlékezetes estén vehettek részt, ahol ki tudtak kapcsolni egy kicsit.

Forrás: http://msusz.asl.hu/m4-gala-foto-2017/szucs-attila/TSH_9360.jpg

A gálát az M4 Sport vetítette, de aki nem látta az is vissza tudja nézni az interneten, így csak nagyon röviden összefoglalom azokat a dolgokat, amik a legnagyobb hatással voltak rám az est folyamán.

A rendezvényt egy tornász bemutató nyitotta, ami nagyon tetszett, főleg azért mert különböző korú sportoló lányok mutatták be gyakorlataikat együtt a színpadon. A többi produkció is rendkívül látványos és szórakoztató volt. Az este záró bemutatója, a Margaret Island, Engedd, hogy szabad legyek című dala volt, ami azért volt különleges, mert négy sportolónkkal közösen adták elő.

Forrás: http://msusz.asl.hu/m4-gala-foto-2017/kozma-janos/_JAN3092.jpg

Kétség kívül, a gála legemlékezetesebb pillanata, az év edzője, Shane Tusup  magyar nyelvű beszédje volt. Nagy hatással volt a nézőkre, mindenki lélegzet visszafolytva hallgatta őt, és figyelték Hosszú Katinkát. 
Forrás: http://msusz.asl.hu/m4-gala-foto-2017/bakai-gusztav/BGL_4220.jpg

Számomra maradandó pillanat volt még, amikor Mészöly Kálmán átvette a Magyar Labdarúgó Szövetség életműdíját. Balczó András beszéde is nagyon tetszett, tiszteletére az egész nézőtér állva tapsolt.

Forrás: http://msusz.asl.hu/m4-gala-foto-2017/bakai-gusztav/BGL_4773.jpg

Végezetül pedig megemlíteném Hosszú Katinkát, aki az év női sportolója cím mellet, az év legjobb európai sportolója díjat is hazavihette. Mindig a maximumot hozza ki magából, ezért érdemli meg ezt a díjat is, amit idén már hatodjára nyert el.

Forrás: http://msusz.asl.hu/m4-gala-foto-2017/bakai-gusztav/BGL_4616.jpg

A többi díjazottnak és jelöltnek is gratulálok!  Köszönöm, hogy én is részt vehettem ezen a rendezvényen!

Ide kattintva további érdekességeket találhattok a rendezvénnyel kapcsolatban, és a többi díjazott nevét is megtaláljátok!

A képek forrása:  http://msusz.asl.hu/m4-gala-foto-2017/ ( Itt további képeket is találtok)

Köszönöm, hogy ma is itt voltatok és megoszthattam veletek élményeimet! Az önkénteskedés előnyeiről később szeretnék majd egy videóban beszélni. Remélem legközelebb is velem tartotok!
Legyen szép napotok!
Üdv: Adrienn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése