Oldalak

2018. október 8., hétfő

Őszi dekorációd ötletek 2018 | LifeStyle-Art


Őszintén nagyon szeretek kreatívkodni, barkácsolni, de ezt a posztjaim és a képeim alapján már ti is észrevehettétek. Gondoltam megmutatom nektek, hogy idén milyen saját készítésű dekorációkkal dobtam fel az otthonomat. Három rendkívül egyszerű ötletet hoztam, így remélem azok is kedvet kapnak az alkotáshoz, akik nem éreznek magukban elég affinitást. 



1. Asztali dísz

Először ezt a nagyon kis egyszerűen elkészíthető dekorációt szeretném nektek bemutatni. Igazából nincs másra szükséged csak egy tárolóra, ami lehet egy fatál, egy doboz, egy láda vagy akár egy kiskosár. Én ezt a csillag alakú tartót választottam, amiben annak idején aszalt gyümölcsök voltak. Középre egy tömbgyertyát tettem, köré pedig különböző terméseket szórtam. Nem túl bonyolult. Igaz?




2. Ajtókopogtató

Lakás díszítés során, nálam elmaradhatatlan elemnek számít az ajtókopogtató. 
A wish-t bizonyára sokan ismeritek. Innen rendeltem egy csomag dekorációs falevelet. Viszonylag olcsó volt és száz darab volt benne. Nekem teljesen megérte, mert rengeteg dologhoz feltudtam használni, és még maradt is. A koszorú alapot egy közeli százforintosban vettem, és erre helyeztem fel a leveleket egy ragasztópisztoly segítségével. Tettem még a kopogtatóra műanyagból készült terméseket és egy masnit is, amiket egy kreatív hobby boltból szereztem be. Végül kötöttem rá egy selyem szalagot, és kitettem az ajtónkra.





3. Őszi fa a lakásban

Az én szívemhez idén ez a dekoráció áll a legközelebb. Ha ránézek úgy érzem, hogy a természet beköltözött az otthonomba. A fényfüzér pedig olyan hatást kelt, mintha esőcseppek csillannának meg a faágain. Bárhova teheted, mindenhol méltó dísze lesz a lakásnak.
Az elkészítéséhez szükséged lesz egy faágra. Én az udvaron találtam egyet. Beletettem egy vázába, majd leveleket ragasztottam rá, végül fényfüzérrel körbetekertem.



Nagyon köszönöm, hogy ma is velem tartottatok! Legközelebb is várlak vissza titeket! Legyen szép napotok! Minden jót!




Üdv: Adrienn

Addig is találkozzunk facebookon és instagramon!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése